Ruch też jest ważny!

Na koniec jeszcze apel do wszystkich pań i panów, którzy postanowią zmierzyć się ze swoją wagą przed urlopem. Te dwa tygodnie poprzedzające wyjazd można spożytkować nie tylko na zjadanie odpowiednich pokarmów – choć oczywiście jest to sprawa kluczowa.

Każda bez wyjątku dieta, zarówno ta długotrwała, jak i ta obliczona na szybszy skutek, powinna być ściśle związana z aktywnością fizyczną. Intensywny ruch na świeżym powietrzu, a nawet w domu jest szalenie korzystny dla całego organizmu.

Zyskuje na nim serce, które jest lepiej przygotowane do dalszej pracy i poradzi sobie z obciążeniami. Również wagę można stracić, ponieważ ćwiczenia to wyborny patent na spalenie kalorii.

Codzienny trening ma jeszcze jedną zaletę – sprzyja ujędrnieniu sylwetki. To bardzo istotne dla pań, które chcą przecież, aby ich ciało wyglądało nie tylko szczupło, ale było także optymalnie wyrzeźbione.

Najlepszy moment dnia na trening to poranek – warto tuż po przebudzeniu poświęcić kilkanaście minut na gimnastykę. Po niej szybki prysznic i wartościowe śniadanie, które doda energii. Rozpoczęcie codziennych obowiązków stanie się łatwiejsze i przyjemniejsze. Bardziej forsowny trening można odbyć po powrocie z pracy.

Najprostszy sposób to oczywiście biegi. Nie wymagają inwestowania w sprzęt, a świetnie wpływają na różne partie mięśni i całe ciało. Doskonała opcja to także jazda na rowerze. Lekka, pożywna i chuda dieta sprzyja skuteczniejszym ćwiczeniom. Łącząc przez dwa tygodnie oba elementy na urlop pojedziemy w wybornej formie.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *