Ograniczaj cukier

Polacy lubią słodycze – to fakt, z którym ciężko polemizować. Nie dotyczy to jedynie naszej nacji, albowiem łakocie budzą pozytywne emocje pod każdą szerokością geograficzną.

Osoby jedzące wiele słodyczy i nie równoważące tego ćwiczeniami lub innymi, bardziej wartościowymi produktami, mogą łatwo nabawić się problemów z wagą. Słodkości mają to do siebie, że szybko uzależniają.

Dokładnie tak – są ludzie zwyczajnie uzależnieni od słodyczy. To zaburzenie żywienia może być połączone z generalnym uzależnieniem od jedzenia lub występować w tej ograniczonej postaci. Bez względu na strukturę problemu, skutki są zawsze podobne. Dynamiczny wzrost wagi i raptem ciężko zmieścić się w spodnie.

Bodaj każda dieta o uznanej renomie zakłada ograniczenie spożycia cukru. Zjadając słodkie rzeczy mamy wrażenie zaspokojenia głodu, ale tak naprawdę są to pozory. Nasz organizm nie zyskuje bowiem żadnych składników, które wnosiłyby jakąś wartość dodaną.

Pochłaniamy po prostu kolejne „puste kalorie”, z których nic nie wynika. Podobnie sprawy mają się z większością słonych przekąsek oraz fast-foodów. Takie produkty zapewniają złudzenie sytości, które może być zalążkiem groźnego dla zdrowia nałogu.

www.kpozpr.com.pl schudnij postnie post daniela post warzywny

Będąc w toku diety przed wyjazdem na wakacje, ograniczaj udział w niej wyrobów o wysokim indeksie glikemicznym. Słodycze zjadaj rzadko, a zwykły biały cukier zastępuj odmianą trzcinową lub naturalnymi zamiennikami – miodem, ksylitolem lub stewią. Odrzucaj również białe pieczywo, które zawiera sporo cukrów, nie odżywia optymalnie organizmu i tylko wzmaga apetyt.

https://www.formeds.com.pl/cat/87/Witamina-B12

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *